Persoonlijke gedachtespinsels over 50PLUS

donderdag 7 januari 2021

Feestelijke heropening van deze blog

Heden verklaar ik deze blog voor geopend. Het was een al langer bestaande pagina die enige tijd in winterslaap is geweest. Het idee is om de komende weken hier weer regelmatig de nodige en minder nodige waarnemingen en gratis adviezen te publiceren die u helpen in de dagelijkse strijd om de wereld nog te kunnen begrijpen. Dat doe ik als kandidaat-Kamerlid voor 50PLUS in de komende Tweede Kamerverkiezingen. Daaruit kunt u afleiden dat ik me zal richten op zaken die verband houden met politiek en maatschappelijke ontwikkelingen. Er komt genoeg voorbij om kwaad, verontrust of verwonderd over te zijn. Dat ga ik eens lekker van me afschrijven. Maar misschien heeft de lezer er ook nog wat aan, en als dat tot reacties leidt des te beter. Dan helpen wij elkaar om samen tot een nog beter begrip te komen.

Maar eerst even een stukje propaganda om er een beetje in te komen:

 

 
 
Ik groet u recht hartelijk.
 
Jaap Haasnoot


Geen opmerkingen:

Een reactie posten